Кількість
|
Вартість
|
||
|
Розмір | L (до 25см) |
---|---|
Колір | Білий |
Доставка замовлень від 2000 грн - БЕЗКОШТОВНО
Здійснюємо відправки (понеділок-п'ятниця)
СПОСОБИ ОПЛАТИ
Онлайн-оплата банківською карткою:
-
Google Pay
-
Apple Pay
-
Банківська картка Visa / Mastercard
ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ
Переважна більшість замовлень відправляється в день оформлення замовлення до 20:00. Замовлення, підтверджені після 11:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть відправлені на наступний робочий день.
Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, в деяких випадках цей строк може скласти 2-3 дні.
Доставка “Нова Пошта”
- у поштомат - від 50 грн
- у відділення - від 50 грн
- адресна доставка кур’єром - від 85 грн
Доставка «Укрпошта Стандарт»
- у відділення — від 30 грн
- адресна доставка кур'єром — від 60 грн
Доставка «Укрпошта Експрес»
- у відділення - від 40 грн
- адресна доставка курʼєром - від 70 грн
Доставка «Самовивіз» - безкоштовно
Можливі варіанти оплати:
-
Оплата на рахунок ФОП Приват банка
-
На картку ПриватБанк
-
На картку МоноБанк
-
Оплата через сайт
-
Google Pay
-
Apple Pay
-
Банківська картка Visa / Mastercard
-
Готівкою при отриманні
Ми ретельно перевіряємо весь товар перед відправкою.
Але якщо Ви все-таки виявили дефект або несправність
повідомте нам
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
2. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар. Це можна зробити написав нам у Telegram з детальним описом дефекту або несправності з підтверджуючим фото
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар; Це можна зробити написав нам у Telegram з детальним описом дефекту або несправності з підтверджуючим фото
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою -
Нова пошта : Київ, відділення 240
УкрПошта: Індекс 03037 Київ, відділення 37 вулиця Софії Галечко, 22
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.